tag:blogger.com,1999:blog-3040301196958824859.post376716926328106538..comments2023-08-03T14:02:36.998+03:00Comments on Aina Karavaanari: Ne tärkeät lämmitysasiatAina Karavaanarihttp://www.blogger.com/profile/11661369209593848976noreply@blogger.comBlogger10125tag:blogger.com,1999:blog-3040301196958824859.post-64058474623922198872014-07-13T20:02:51.555+03:002014-07-13T20:02:51.555+03:00Kiitos kiitoksista! Lämmittää kovasti mieltä ja ka...Kiitos kiitoksista! Lämmittää kovasti mieltä ja kannustaa kirjoittamaan. Lisää tulossa :-).Aina Karavaanarihttps://www.blogger.com/profile/11661369209593848976noreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-3040301196958824859.post-41600257812159368162014-07-11T11:55:36.529+03:002014-07-11T11:55:36.529+03:00Kiitoksia mielenkiintoisesta blogista. Mielenkiint...Kiitoksia mielenkiintoisesta blogista. Mielenkiintoisia aiheita.Adeinahttps://www.blogger.com/profile/03150136252991171767noreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-3040301196958824859.post-80983311355373537932014-04-18T14:18:23.608+03:002014-04-18T14:18:23.608+03:00Tämä olikin hyvä tieto, kiitos!Tämä olikin hyvä tieto, kiitos!Aina Karavaanarihttps://www.blogger.com/profile/11661369209593848976noreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-3040301196958824859.post-40721003154638228452014-04-18T13:36:49.566+03:002014-04-18T13:36:49.566+03:00Hei!
Lämmitin lämmittää huonetilan anturin kohdal...Hei!<br /><br />Lämmitin lämmittää huonetilan anturin kohdalta aseteltuun arvoon. Jos anturin vieressä on vertailumittari, joka näyttää eri arvoa, niin kosketusohjauspanelissa on symboli (ohjeessa kohta 9.3), jolla Alde voidaan asettaa näyttämään samaa kuin vertailumittari. Vasta tämän asetuksen jälkeen voidaan ryhtyä arvostelemaan lämpötilan poikkeamista halutusta. Itselläni on vanhempi Anonymousnoreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-3040301196958824859.post-58036515717870858672014-04-18T11:33:52.756+03:002014-04-18T11:33:52.756+03:00Hei!
Kiitos tärkeästä huomiostasi, joka itse asia...Hei!<br /><br />Kiitos tärkeästä huomiostasi, joka itse asiassa on jäänyt pois kirjoituksestani :-(. Olen täysin sammaa mieltä kanssasi, että hyvin monessa matkailuautossa lämpöanturi on väärässä paikassa. Juuri ilmestyneessä Caravan-lehdessä 3/2014 kirjoitin tästä(kin) asiasta. Nimittäin siinä Alde-näyttölämpötila ja todellinen lämpötila erosi lähes 3-astetta. Myyjä epäili, että eron yksi syy Aina Karavaanarihttps://www.blogger.com/profile/11661369209593848976noreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-3040301196958824859.post-89045260655000102662014-04-17T22:33:35.252+03:002014-04-17T22:33:35.252+03:00Minulla oli vuoden 2008 Dethleffs T6501B:ssä Alde ...Minulla oli vuoden 2008 Dethleffs T6501B:ssä Alde 3010:n lämpöanturi ilmeisesti käyttöpanelin sisällä ison jääkaapin yläpuolisen kaapin seinän läpivientiaukossa ulko-oven vieressä, kun ei sitä muualta löytynyt. Tämän kaapin katto on ulkokatto ja yksi seinä ulkoseinä. Niinpä kaapin sisällä oli 5 asteen pakkasella 15 astetta, kun huoneen puolella oli 20 astetta. Autoon asetettu lämpötila oli aika Anonymousnoreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-3040301196958824859.post-42817192918319243542014-04-13T11:23:30.821+03:002014-04-13T11:23:30.821+03:00Minulla on myös positiivisia kokemuksia Alden pyst...Minulla on myös positiivisia kokemuksia Alden pystypannusta Cabbyn alkovimallisesta asuntoautosta. Sitä välillä muistelen lämmöllä, sillä se auto oli todella lämmin, vaikka edustikin 90-luvun näkemystä talviautoista. <br /><br />Jotenkin vaan tuntuu harmilliselta, että tehtaat eivät panosta neljään vuoden aikaan riittävästi. Vain muutama merkki on ottanut asiat vakavasti. Se ei riitä, että lämmönAina Karavaanarihttps://www.blogger.com/profile/11661369209593848976noreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-3040301196958824859.post-68927516708992385462014-04-13T08:38:04.591+03:002014-04-13T08:38:04.591+03:00Itse tykkäsin siitä Alden vanhasta ns. pystypannus...Itse tykkäsin siitä Alden vanhasta ns. pystypannusta! Ei tarvinnu virtaa toimiakseen, toimitavarmuus lähes 100% vaikka kuinka vanhana vain, aina starttasi kun halusi. Ja ennen kaikkea kaikki ns. hukkalämpökin tuli suoraan ajoneuvon sisälle.<br />Primuksestakaan oo oikein pahaa sanottavaa, 2470 paukahti aina ku lähti toimimaan ja se vähän häiritsi ensialkuun yällä. Mutta Primuksessa oli niitä Anonymoushttps://www.blogger.com/profile/08030297391957813376noreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-3040301196958824859.post-69596545601066031152014-04-12T14:51:12.431+03:002014-04-12T14:51:12.431+03:00Hei!
Kiitos kommentista ja siitä, että pidät blog...Hei!<br /><br />Kiitos kommentista ja siitä, että pidät blogistani. Jaa sitä eteenpäin, niin saadaan tänne kunnon asialliset keskustelut aikaan. <br /><br />Kirjoittamasi asiat kuulostavat kovin tutuilta. Ohjaamo on oikeasti matkailuautojen akilleen kantapää. Ihmettelen aina sitä, että tehtaat eivät ota asiaa kovinkaan vakavasti. Dethleffs (kiitos Tapani Uotin) on panostanut ohjaamon Aina Karavaanarihttps://www.blogger.com/profile/11661369209593848976noreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-3040301196958824859.post-41981278500935486552014-04-12T14:37:20.719+03:002014-04-12T14:37:20.719+03:00Erittäin mielenkiintoinen blogi.Lapin lähes 40 ast...Erittäin mielenkiintoinen blogi.Lapin lähes 40 asteen pakkasessa kosteus tiivistyy ajopuolelle, eteen kaipaisi lämmitintä.3 erilaista autoa,2 alkovilla,nyt puoli-integroitu,10vuoden sisällä ja kaikissa ohjaamon kylmyys harmittaa.Edessä nukkuviin hohkaa etupeitteistä huolimatta kylmää ja kun laittaa myös lämpö-väliverhon,lasit jäätyy sisältäpäin.Anonymousnoreply@blogger.com